sobota, 2 marca 2013

Koszmarny dekor.

Nabywając nasze nowe mieszkanie zostaliśmy obdarowani 
" fantastycznymi " dekorami które, zostały umiejscowione przez poprzednich właścicieli w kuchni w formie zdobniczej. Owe dekory z owocowym deseniem codziennie przyświecały a raczej przytłumiały i tak już kiepski przedremontowy wygląd mojej kuchni. Postanowiłam nadać im lekko retro wygląd stosując najprostsze rozwiązanie - wydruk na samoprzylepnym papierze- a oto efekt. Jest jeden minusów takiej metamorfozy . Po pierwsze wydruk nie został zabezpieczony trwałą zmywalną powierzchnią , więc gdy chcę umyć kafelki muszę ominąć mój nowy dekor inaczej bym go rozmazała. Dużym plusem jest to, że zawsze szybko mogę zmienić jego formę a to podoba mi się najbardziej. Sami oceńcie. Klaudia

        
   

1 komentarz:

Szepnij mi słówko....