środa, 25 grudnia 2013

Reniferowe świąteczne elementy.





 Witajcie w pierwszym dniu Świąt, jak minęła Wam Wigilia? U nas bardzo rodzinnie i wesoło. Mikołaj przeleciał na saniach przez duży pokój w mgnieniu oka zostawiając prezenty pod naszym drzewkiem. Choinka w tym roku okazała się tak śliczną , równą damą iż uznaliśmy że absolutnie nie będziemy zaburzać jej naturalnej harmonii i stoi ubrana tylko w lampki. Nawet maluchy były tego samego zdania. Pamiętacie moje dwa rentierki, które udało mi się kupi  w przedświątecznych łowach? W przypływie nocnej energii wyczarowałam z nich naturalny stroik. Oto i on. Podoba mi się w nim to że, obojętnie z której strony go nie obrócę zawsze fajnie się prezentuje. Życzę Wam spokojnych i rodzinnych chwil spędzonych w gronie najbliższych.






Makowiec i keks zniknęły jeszcze przed wigilią - więc chyba były smaczne. :O)





Pozdrawiam Was świątecznie Klaudia

1 komentarz:

  1. Z okazji Swiąt Bożego Narodzenia życzę Tobie i Twojej rodzince zdrowia, radości i błogosławiaństwa Bożej Dzieciny.
    Iza

    OdpowiedzUsuń

Szepnij mi słówko....