wtorek, 24 grudnia 2013

Rykowisko w roli głównej




Kilka dni temu w moim planie działań przedświątecznych w końcu pojawił się punk 125

                                                   - DEKORACJE-

Cały czas myślałam nad połączeniem kolorów w tegorocznych elementach dekoracyjnych. I tak jak wiedziałam że, w kuchni pragnę czerwieni i bieli tak w pokoju gościnnym pustka......
Chciałam aby dekoracje były proste i miały elementy naturalne. Pragnęłam by dominował kolor bieli i zieleni świerkowej no i oczywiście aby elementy były wykonane samodzielnie. A oto i mój pomysł na stworzenia małego klimatu  "Rykowiska". Zdjęcia niestety nie są rewelacyjne ale jakoś aura nie dopisuje.


1. Kora zdobyta w drodze z Warszawy w szalonym deszczu.



2. Drewniany Jelonek i Jego Wybranka


3. Dary lasu.


4. Bielimy


5. Montujemy i tatammm


6. Moje Rykowisko








Pozdrawiam Was Klaudia.


2 komentarze:

Szepnij mi słówko....