wtorek, 9 grudnia 2014

Wyniki Mikołajkowego Candy Rozdania II edycja

Wiem , wiem spóźnienia nie da się usprawiedliwić ale powiem szczerze.... chłopcy się rozchorowali i cała uwaga została skupiona tylko na nich. Obżarstwo Mikołajkowe nie wyszło im na dobre. Goście , góra słodyczy i beztroska z braku sumiennej mojej uwagi na ilość degustacji a raczej pożerania słodyczy spowodowała że, dwie noce zapewnione miałam w sensacje gastrologiczne. Ale dziś już zdecydowana poprawa więc jestem i ogłaszam :

W tegorocznym Mikołajkowym Candy Rozdaniu II edycja wygrywa:

 Sorelle BaKaNa

Serdecznie gratuluje i jak zawsze ujawniam nagrody po losowaniu aby móc dopasować je do upodobań zwycięzcy. Mam nadzieję że, będą się podobały a Wszystkim dziękuję za udział. Zwycięzce proszę o adres drogą mailową.

Oto one: 

 1.IKEA VINTERKUL  świetny wykrawacz do ciasteczek





2. ŚWIĄTECZNE STEMPELKI




3. ADWENTOWY ŚWIECZNIK z błyszczącej
lakierowanej blachy
który ozdobiony mchem
świecami i tkaniną wprowadzi prawdziwy świąteczny nastrój.

Gratuluje i pozdrawiam Klaudia

4 komentarze:

  1. O kurcze jaka miła niespodzianka, cieszę się niezmiernie :))) Nagrody super a pierniczki jeszcze nie upieczone, więc wykrawacz będzie idealny :)) Już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie wiem na jaki email mam wysłać adres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje serdecznie! Jak zwykle fantastyczne nagrody. A stempelka Chrismas zazdraszczam:-)
    Ciepło pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąco Wszystkim dziękuję za udział w moim candy i serdecznie pozdrawiam i już dziś zapraszam na kolejne, Anastazji gratuluje a innym życzę szczęścia w otrzymanych prezentach gwiazkowych oby pod choinką było to co sobie wymarzycie. Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Szepnij mi słówko....