piątek, 3 stycznia 2014

Moje drugie hobby.

Każdy z nas ma jakieś ukryte hobby. Czasem przeradza się on w pasję a czasem pozostaje jako odskocznia od codziennych zajęć. Ja również mam takie małe słodkie hobby. Co prawda dopiero w nim raczkuję i wiem że, wymaga jeszcze wielu dopracowań ale postanowiłam się z Wami nim podzielić. Oto moje łakociowe hobby - a jest nim -  zdobienia tortów masą marcepanową. Sam jestem ciekawa co myślicie. Chętnie przyjmę wszystkie Wasze wskazówki i doświadczenia dekoratorskie.



 To torcik dla małej Madzi która kocha zwierzęta.



                                          Ten tort został stworzony dla Kuby na jego szaloną 18-tkę.



 Torcik dla Weroniki na jej 5 urodzinki. Zakochana w kucykach musiała je mieć na torciku.
Piętrowy tort który wykonałam dla mojego Adaśka w dniu jego wielkiego święta. 

 Tort powstał w prezencie ślubnym dla Karoliny i Łukasza oraz ich dwóch jeszcze nie narodzonych szkrabów.


 
Torcik powstał aby uczcić drugi rok nauki gry Adamka na fortepianie. Pani z prawej to Marta cudowna nauczycielka która z pasją i oddaniem przekazująca w magiczny sposób wiedzę  muzyczną małym brzdącom.

 Goście zawsze maja jeden i ten sam problem - JAK TO POKROIĆ!
Zaznaczę że wszystkie elementy są w 100% jadalne.
Pozdrawiam Was - Klaudia
 

rskie.

7 komentarzy:

  1. łał, jestem pod wrażeniem :) zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Zatkało mnie!
    Jestem w szoku!!!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne torciki, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze tortowe dzieła sztuki :)Prześliczne.Pozdrawiam ciepło Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, nie widziałam jeszcze nigdy takich samoróbek. rewelacja. zazdroszczę zdolności!

    OdpowiedzUsuń

Szepnij mi słówko....