sobota, 28 listopada 2015

Mikołajkowe Candy Rozdanie III edycja

Ho ho ho 




Witam Was w pełni zimowym nastroju. Mimo iż , za oknem Panna Zima nie zagościła jeszcze to u Mnie przygotowania ruszył już pełna parą a Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami.


Aby tradycji stało się zadość ogłaszam:

III

Mikołajkowe Candy Rozdanie

Tak jak w zeszłym roku i dwa lata temu nagrody nie będą znane aż, do dnia rozstrzygnięcia candy. 

Zobaczcie jakie nagrody otrzymał rok i dwa lata temu zwycięzca
                                                                           NAGRODY 2013 I  NAGRODY  2014.



W tym roku Mikołaj zaplanował  ciekawe CZTERY niespodzianki ale na razie to tajemnica....






Co trzeba zrobić, by wziąć udział w  III Mikołajowym Candy Rozdaniu?

1 - Napisać -LISTĘ WYMARZONYCH PREZENTÓW -pod tym postem z linkiem do swojego bloga (jeśli nie macie bloga, wystarczy mail)

2 - Umieścić obrazek konkursowy na swoim blogu 

3 - Obserwuj mojego bloga - jeśli masz na to ochotę.

Chyba nie jestem zbyt wymagająca, prawda?

Zgłoszenia przyjmuję do SOBOTY 5 grudnia 2014 (włącznie). Wyniki pojawią się 6 grudnia 2015.
Zapraszam Was do wspólnej Mikołajkowej zabawy.

Czekam na Wasze głosy - pozdrawiam Was Klaudia

18 komentarzy:

  1. Trafiłam przez przypadek :D ale chętnie się rozgoszczę ;)
    Zapisuję się chyba pierwsza ?! Zaraz wstawię banerek co by wieść w świat poszła ;)
    A u mnie przygotowania raczej idą powolutku (zakupione aż 2 bąbki) ;) chyba pogoda nie nastraja ;)
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz lista prezentów hmmmm..... :
      - marzy mi sie dziadek do orzechów - w kształcie wiewiórki lub reniferka ;)
      - pamięć zewnętrzna ;) jak sie sporo zdjęc pstryka to zaczyna jej brakowac w komputerku ;)
      - aparat instax ;)
      - kubek z literka K
      - oj i napewno wiele fajnych dekoracji w kolorach black, white i grey ;)

      Usuń
    2. Kinga lista ambitna myślę że, Mikołaj będzie mógł spełnić choć jedno życzenie - czego życzę ci z całego serca. A pomysł z kubeczkiem i literką K jest świetny kradnę go dla mojej siostry Krystiany!!!!

      Usuń
    3. Marzenia nic nie kosztują, i nie zawsze się spełniają, czasem trzeba na nie długo poczekać albo pójść na kompromis hehe ;) ale warto je mieć , nadają życiu jakiś sens :D He he 3 razy K ;)

      Usuń
  2. Witaj.Jestem Ania.Nie posiadam bloga ani FB więc niestety nie mogę zamieścić info.Pomimo to chciałabym wsiąść udział w zabawie.Lista prezentów trudne pytanie bo Ci co mnie znają to wiedzą że lubię dawać prezenty o sobie to myślę na końcu.Ale jak mam coś wybrać to imbryczek,filiżanka, herbatka owocowa taka z suszu nie ekspresowa,książka i cieplutki kocyk:) co by zimę przetrwać:) mój e-mail rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu że bierzesz udział w moim Candy. Tak jak ty raczej zawsze obdarowuje niż przyjmuje więc zadanie wcale nie jest łatwe. Ale na tym polega magia świąt dlatego wspaniale że udało Ci się przemyśleć swoje wymarzone prezenty. Mam nadzieję że, ziści się choć jeden . Klaudia

      Usuń
  3. Witam :) Z chęcią i w tym roku wezmę udział w rozdaniu :)
    Moje wymarzone prezenty w tym roku to czajnik porcelanowy na podgrzewacz, świąteczne poszewki na jaśki, i ogólnie jakieś świąteczne ozdóbki do domu lub na choinkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąca herbata, podusia, kocyk i święty spokój to jest to!!!!! Życzę Wam dziewczyny spełnienia małych i dużych marzeń oraz dziękuję że, macie chęć na udział w moim candy. Buziaki Klaudia

      Usuń
  4. A jeszcze zapomniałam o linki do mojego bloga:
    http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja od końca troche :) mój blog http://mrumru89.blogspot.com/ oczywiście się zapisuję :) a co bym chciała dostać ? hm... łańcuszek srebrny z piórkiem :), kilka książek i niespodziankę :) bo niespodzianki to zawsze coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja lista prezentów:
    -2000 puzzli, najlepiej przedstawiające jakieś klasyczne malarstwo :)
    -zegarek z drewna :)
    -koszulka z jakimś wegańskim hasłem :)

    Obserwuję jako Mariola

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry! Z wielką przyjemnością zapiszę się do zabawy na Twoim blogu, ponieważ jako duże, grzeczne dziecko, ciągle czekam na prezenty od Mikołaja :)
    W tym roku obowiązkowo w liście do Świętego Mikołaja znajdą się świeczki zapachowe, których delikatny zapach wprost pokochałam. Ponadto marzą mi się:
    - różne gadżety kuchenne, gdyż ostatnio poznaję tajniki pieczenia ciast - i muszę przyznać, że bardzo mi się to podoba!
    - książki - zimowe wieczory z dobrą książką to jest to :)
    - kolorowanki dla dorosłych i kredki- widziałam je na wielu blogach i przyznam, że bardzo przyjemnie by było chwycić za kredki i przenieść się do błogich czasów dzieciństwa
    - uwielbiam też pić herbatkę z ciekawego kubka
    - no i niespodzianki jak najbardziej mile widziane, Święty Mikołaju!

    Pozdrawiam serdecznie, Marta z bloga poleskieinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię niespodzianki więc chętnie się przyłączę do Twojej zabawy :).

    Ja mam tylko jedno marzenie ... dzidziuś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie prezenty to marzenie wielu kobiet również moje. Dziś jestem już dojrzała mamą trójki szalonych chłopaków i wiem że, wielkie pragnienie, miłość i wiara przybliża Nas do realizacji tych marzeń. Buziaki

      Usuń
  9. Chętnie biorę udział w rozdaniu! Moja lista wymarzonych prezentów nie jest za długa, a więc:
    *od dłuższego czasu szukam dla siebie idealnej torby,ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć, więc mam nadzieję, że może św. Mikołajowi się uda haha :D
    *zegarek, najlepiej na pasku w kolorze złotym
    *świecę, nie musi być to żadna znana firma, wystarczy mi taka, która będzie ładnie pachniała
    *ładną, delikatną biżuterie w kolorze złotym/srebrnym
    *kapcie/grube skarpety, bo tego nigdy u mnie ze dużo :D
    *duży kubek <3
    *no i oczywiście słodycze!!!!
    No w sumie trochę się tego uzbierało hahaha, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział oczywiście, a moja lista to... nie zastanawiałam się nad tym szczerze mówiąc.
    - depilacja laserowa, taka własna w domu :)
    - remont kuchni.
    - kamizelka z futerkiem na którą poluje i nie mogę znaleźć idealnej.
    - lustrzanka.
    Banerek wisi -----> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam się siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w konkursie.. prezenty niespodzianki z poprzednich lat zrobiły na mnie wrażenie :))
    Moja lista prezentów..:
    - marzą mi się się stemple do ciastek
    - cotton balls albo sznur dużych lampek
    - stojąca lampa gwiazda z ikei
    - gruuby, miły koc w szaroburych kolorach
    Mogłabym tak wymieniać i wymieniać jak już się rozkręciłam :))
    Pozdrawiam ciepło K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam o linku do bloga :))
    http://createthatday.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Szepnij mi słówko....