poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wyniki Mikołajkowego Candy Rozdania III edycja


I stało się..... wieczorowa porą 6 Grudnia 2015 roku 
w miłej rodzinnej atmosferze nasze małe elfy - Adam i Wiktor - wylosowały zdobywce tegorocznego

 III MIKOŁAJKOWEGO CANDY ROZDANIA.

wygrywają Wyplatanki

Serdecznie gratuluje i jak zawsze ujawniam nagrody po losowaniu aby móc dopasować je do upodobań zwycięzcy. Mam nadzieję że, będą się podobały a Wszystkim dziękuję za udział już dziś zapraszam za rok do IV edycji Mikołajkowego Candy Rozdania. Zwycięzcę proszę o adres drogą mailową.

Oto IV tegoroczne nagrody mam nadzieję że Mikołaj spełnił choć trochę oczekiwania Wyplatanki.

I. ŚWIĄTECZNE KULINARNE FORMY DO PIECZENIA



II. KOLOROWANKA DLA DOROSŁYCH


                                   III. ŚWIĄTECZNY KUBEK Z ŁYŻECZKĄ
 IV. ŚWIĄTECZNA OZDOBA - ZIMOWE SANECZKI


Serdecznie dziękuję Wszystkim, wysyłam specjalne buziaki od Elfów i zapraszam do czytania mojego bloga .
Klaudia

7 komentarzy:

  1. Ojej! Ale zaskoczenie! Bardzo, bardzo się cieszę :) Już spieszę pisać maila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy znalazłam dobry mail do Ciebie - domclaudii@gmail.com? Już napisałam wiadomość, mam nadzieję, że dotarła.

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni...nagrody śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za udział i zapraszam serdecznie do blogowania.

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za udział i zapraszam serdecznie do blogowania.

      Usuń
  3. Gratulacje, bo prezenty są niesamowite! :) Mój blog Ma i Bla
    :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, bo prezenty są niesamowite! :) Mój blog Ma i Bla
    :).

    OdpowiedzUsuń

Szepnij mi słówko....